Pdf İndirmek | Türkçe Ebook Okumak | Nasıl ebook okurum? Kitabı pdf olarak nereden ve nasıl indirebilirim?

04:22


Selamunaleyküm. :)




Çoğunuzun sorduğu ve merak ettiği konuya değinmek istiyorum bugün, başlıkta da her bir soruya değindiğim gibi. 😋 Eskiden ben de çok ebook okurdum, ama şu aralar ona fırsat kalmıyor pek açıkçası, ya da bir telefonun arkasından okumak artık eskisi kadar zevk vermiyor. Benim için tek iyi yanı şu ki, çok daha hızlı okunabiliyor ve gerçekten pratik oluyor olması. Yine ara ara merak ettiğim kitapları okumuyor değilim tabii.




Öncelikle nasıl pdf/epub olarak bir kitabı indirebilirsiniz, buna değineceğim. Bu arada telefonunuzda ya da tabletinizde pdf/epub okuyucusu olan bir program bulunmasında fayda var. Ben android kullandığım için kendi telefonumda bulunan uygulamaları söyleyeceğim:
* WPS Office
* Ebook Reader

Bu iki uygulamayı ben indirdim telefonuma Play Store'dan, lakin Play Kitaplar'dan da okuyabilirsiniz sanıyorum ki. Ben orada çok nadir okudum. Genellikle Ebook Reader uygulamasını kullanıyorum ve size de tavsiyem kesinlikle bu uygulama olacak. Epub dosyaları için çok uygun, ama pdf dosyaları için WPS Office de daha uygun gibi.

Duyduğuma göre ios kullanıcılarında da "iBooks" adında bir uygulama var ve oradan okuyabiliyorlar.



Bu uygulamalar da varsa eğer cihazımızda, artık başlayabiliriz.

1. İlk olarak, cihazımıza pdf/epub olarak indirmek istediğimiz kitabın adı neyse, google'a onun adını yazıyoruz ve yanına pdf indir de ekleyerek tıklıyoruz.
Örn; hayatın kıyısında pdf indir

2. Çıkan sitelerden benim tavsiye edebileceğim site "kitapindir.in" olacak. Orada indirmek istediğiniz kitapları rahatlıkla bulabilirsiniz. Eğer bulamıyorsanız da, başka sitelere bakının.

3. Kitapindir.in 'de aradığımız kitabı bulduk ve tıkladık, ardından üstte bulunan indir butonuna değil de, kitabın tanıtımının altında bulunan "Hayatın Kıyısında PDF İndir" ya da "Hayatın Kıyısında EPUB İndir" butonuna tıklıyoruz.

4. Çıkan sayfada bir bekleme süresi var, 5'ten geriye doğru sayan. Süre bittiğinde "Reklamı Geç" yazısı çıkınca ona tıklıyoruz. Genelde ona tıkladığınızda sizi başka bir siteye yönlendirir, genelde virüslü bir sitedir, onu hemen kapatıyoruz ve o sekmeye geri dönüyoruz.

5. Karşımızda çıkan yadi.sk sitesinden yanyana bulunan "Yandex Disk'e Kaydet" ve "İndir" butonlarından "İndir" olanına tıklıyoruz.

6. Kitabımız indiğinde, kullandığımız uygulamada onu açıyoruz. Ben Ebook Reader'i kullandığım için çoğunlukla onda nasıl açtığımı söyleyeceğim. Gerçi beni hemen ona yönlendiriyor, ama eğer yönlendirmeden sadece indirme yapmışsa, o zaman önce uygulamada Bookshelf'in yanında bulunan üç çizgiye tıklayıp "Import ebooks from this device"a tıklıyorsunuz. Ardından Device-Download ardarda tıkladığınızda kitabı bulup tıklayıp üstte çıkan indirme işaretine basıyorsunuz. Yeniden My Bookshelf sayfasına döndüğünüzde kitabınız kütüphanenizde bulunmuş oluyor. Kitabın üstüne tıkladığınız gibi okuyabilirsiniz.

Şimdiden keyifli okumalarınız olsun.
Umarım yardımcı olabilmişimdir. :)

You Might Also Like

1 yorum

  1. Sitemizdeki kitap tanıtımlarından yola çıkarak bir kitap okumaya karar verdiniz fakat cihazınızda bu konuda size yardımcı olacak bir uygulama yok mu? Bu yazıda yer alan herhangi bir aplikasyonu iPhone veya iPad ‘e kurarak işinizi kolaylaştırabilirsiniz. Sizlere ücretsiz iOS E-kitap uygulamaları hakkında bilgi vermeye çalışacağız. Eğer sizin de tavsiye ettiğiniz bir uygulama var ise bizimle paylaşmayı unutmayın. iOS E-Kitap Uygulamaları

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Flickr Images